Opinia użytkownika: Monika_1741
Dotycząca firmy: CARRY
Treść opinii: Kilka dni temu odwiedziłam sklep Carry, w Galerii Piastów. Przyznam szczerze, że bardzo żadko tak zaglądam ale cóż.. skusił mnie wielki baner -80% (co o dziwo okazało się prawdą, była obniżka na wszystko...). Zaczęłam więc wstępnie rozglądać się po salonie, próbując się odnaleźć ponieważ nie znam tego sklepu. Kilka minut później podeszła do mnie Pani z obsługi (blondynka,włosy do ramion około 160cm wzrostu, szczupła) pytając czego szukam, czy może mogłaby mi w czymś pomóc. Była bardzo miła i zauważyla że jestem zagubiona. Grzecznie podziękowałam, a Pani odpowiedziała, żebym podeszła do niej gdybym zmieniła zdanie, od tamtej pory na szczęście nikt już mnie nie zaczepiał (co mi się bardzo spodobało ponieważ bywa to męczące). Znalazłam kilka rzeczy, które mnie interesowały i postanowiłam jednak poprosić o pomoc, padło na tę samą Panią (blondynkę) - miałam problem ze znalezieniem swojego rozmiaru, ponieważ klienci nie odkładali rzeczy na miejsce, a Panie nie nadążały z ich układaniem. Ekspedientka, bardzo poważnie mnie potraktowała, najpierw sprawdziła w systemie czy ma taki rozmiar a potem pofatygowała mi na zaplecze i przyniosła jeszcze zapakowana sztukę. Bardo mi się spodobało, że nie zbyła mnie niczym tylko naprawdę pomogła. Przy kasie obsługiwała mnie już inna Pani (rude krótkie wosy, 165cm wzrostu, szczupła), która była równie miła jak poprzednia. Wyraźnie powiedziała mi kwotę do zapłaty, zapakowała towar i bardzo grzecznie poprosiła o drobne, chciałabym żeby obsługa wyglądała tak we wszystkich sklepach!