Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: w chwilę po zaparkowaniu samochodu przy dystrybutorze z paliwami podszedł do mnie uśmiechnięty pracownik stacji pytając jakie paliwo chciałabym zatankować. Wskazałam ON Diesel na co pracownik zapytał czy nie chciałabym zatankować paliwa Diesel które jest bardziej wydajne i pozwala osiągnąć lepszą dynamikę jazdy. Podziękowałam i poinformowałam pracownika stacji iż chciałabym zatankować 'zwykłego diesla'. Pracownik uśmiechnął się zapytał ile litrów chciałabym zatankować i zaprosił mnie na zakupy na stację. Na stacji zapłaciłam kartą nie wskazując numeru stanowiska tylko mówiąc którym samochodem przyjechałam i tłumacząc że nie zapamiętałam numeru stanowiska. Pani która mnie obsługiwała uśmiechnęła się i odpowiedziała że nie stanowi to problemu ponieważ ona na monitoringu wszystko widzi. Wskazała numer stanowiska i zapytała czy tankowałam 30 litrów. Wszystko się zgadzało wobec tego potwierdziłam. Pani zapytała czy posiadam kartę na punkty oraz zaproponowała zakup produktów spożywczych w promocji. Podziękowałam Pani uśmiechnęła się przyjęła wpłatę i podziękowała oddając kartę. Odpowiedziałam 'ja również pięknie dziękuję' na co Pani powiedziała 'zapraszamy ponownie' uśmiechnęła się. Wsiadając do auta zostałam pożegnana serdecznym uśmiechem i zaproszeniem do ponownej wizyty przez pracownika który zatankował mój samochód. Podziękowałam za pomoc i odjechałam.