Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Nie zabardzo lubię wszelakie zmiany. Może dla tego właśnie firmy które oferują mi interesujące artykuły , w przystępnych dla mnie cenach w połączeniu z conajmiej poprawną jakością obsługi mogą liczyć na to iż stanę się kiletem na długie miesiące i lata. Do takich firm zaliczyć mogę operatora usłóg mobilnych – telefonicznych i internetowych Play .Dziś kilka słów tej drugiej ofercie. Pisałam już o małej kompetencji pracowników telefonicznego biur obsługi klienta. Zrówno Oni jak i personel w placówkach stacjonarnych jest mechanicznie grzeczy, nie potrafi podać spójej i klarownej informacji którą to dozuje i oczekuje na aktywne pytania klienta. Choć skończyła się mi się umowa, to dopiero za trzecią czy czwartą rozmową telefoniczną gdy się zapytałam o w/w umowę dowiedziałam się że jest ona automatycznie przedłużona.Sęk w tym że gdybym wcześniej poprosiła o jej przedłużenie zmieniono by mi jej warunki na bardziej korzystne jako że bym już występowała jako klient z pewnym stażem i to by mi było zapunktowane. Gdyby nie problemy z zapasami GB to bym zapewne jeszcze długo nie zajęła się tą sprawą ze stratą dla siebie. Decydując się na tego operatora musimy z dużą uwagą dbać o własny interes. Decydując się na tego operatora wziąć należy pod uwagę że ma on ograniczony zasięg i nie w każdym miejscu polski będziemy mogli nawiązać połączenie z internetem. Przed pierwszym użyciem modemu z kartą istalujemy w prosty sposób aplikację na swoim komputerze. Nie stety czy to to karta czy sama aplikacja ma swoje humory. Klikam połącz a po chwili mam informację „utworzenie nowego wpisu się nie powiodło” Druga próba jest już zwieńczona sukcesrm.Do czasu gdy ni z tego ni zowego tracę sygnał. Chcę ponownie się połączyć i co Błąd 613 modem lub inne urządzenie jest już w użyciu bądź ma nuie poprawną kofigurację” Nie są to bynajmniej sporadyczne przypadki. Pierwszy, kilka tygodni po wykupie abonamentu wprawił mnie w małą panikę.W głowie duży znak zapytania – co się dzieje? Dzwonię na infolinię i po przedstawieniu problemu miły konsultant informuje mnie iż najprawdopodobniej modem się popsuł. No to ładnie myślę sobie. Na szczęśccie konsultan nie miał raci . Nie pamiętam już dokładnie jak do tego doszłam w każdym bądź razie w przypadku takiego to komunikatu o będzie pod kodem 613 wystarczy odpiąć mocem i podłączyć go w inne wejście USB. Co nie zmienia faktu iż takie rozłacznie połączenia i manewry z modemem nie są wygodne. Tyle jeżeli chodzi o abonament . A jeszcze to że tak naprawdę nie ma klarownej informacji dla laika ile faktycznie zóżył jednostek i za co tak naprawdę zapłacił. Jedynie ostrzeżenie przysyłane na kartę sim modemu informuje nas że zostało ich mało. A gdy ich poziom jest bezpieczny informacji nie ma żadnej. Konto możemy śledź na www operatora, po zalogowańui mamy historię naszych faktur i wpłat. Możemy być pro ekologiczni i zrezygnować z korespondencji papierowej i bazować na owej idwidualej bazie na stronie internetowej. W takim przypadku tu mamy nie pro rkoloficzną możliwość wydru faktury gdy musimy mieć jej wwersję papierową. Mimo że moje zadowolenie z usług jest na poziomie poprawnym , nie pasuje mi ograniczony zasię, zrywanie połączeń jak i nie możność bazowania na wiedzy i kompetencji personelu to jak na razie nie przewiduje zmiany operatora. Nie jest dramatycznie źle odpukać, abonament jest cenowo do zakceptowania, zawirowania powstały przy zmianie umowy ale to już opanowałam i ogarnęłam. Z modemem na bazie doświadczenia też sobie radzę. Z opinii znajomych wiem że u innych operatorów też czekają nas różnorakie nie konicznie miłe niespodzianki a cenowo są oni miej atrakcyjni. Gdyby tylko personel, zdalny i stacjonarny wykazywał się wiekszą wiedzą i zangażowaniem oraz by internet nie był taki humorzasty była by pełnia szczęścia.