Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DDD - Dobre Dla Domu
Treść opinii: Zgadzam się z powyższą opinią całkowicie. Najgorsza firma z którą miałam do czynienia w życiu. Szef przyznaje się do popełnienia błędu podczas pomiaru, proponuje rekompensatę. Po czym kontakt się urywa. Dalej ignoruje klienta. Na drzwi czekam już 12 tydzień. Rada dla wszystkich klientów- podpisanie umowy- klauzula ze strony klienta- wpłata 50%przed, 50% po montażu, konkretna data montażu- niedopuszczalne sformułowanie około 5 tygodni, przekroczenie terminu ze strony sklepu- naliczane odsetki karne. I jak zaczynają robić cyrki, od razu do sądu z nimi. Bardzo żałuję, że takich informacji nie miałam przed podpisaniem umowy z ddd. Zaoszczędziłabym sobie 12 tygodni nerwów i komplikacjach podczas remontu, a sklep nie byłby bezkarny. Nie wspomnę już tu o bezczelnej obsłudze dwóch pracowników ddd, skandalicznej ignorancji szefa. Słów brak. Zdecydowanie odradzam