Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Nasze Apteki
Treść opinii: Wstąpiłam do apteki, aby kupić opatrunki w formie plastrów. Kiedy weszłam do apteki czynne były dwa stanowiska obsługi pacjenta. Przy obu z nich stała niewielka kolejka. Mimo, że klientów było niewielu ich obsługa przebiegała bardzo długo. Czasami mam wrażenie, że niektórzy klienci nie przychodzą na zakupy tylko pogadać ze sprzedawcą. Po około 5 minutach nadeszła moja kolej. powitała mnie farmaceutka mająca około 60 lat. Powiedziałam jej, że potrzebuję jak najgrubszego plastra z opatrunkiem. Niestety dostępne były tylko białe plastry. Nie miałam innego wyjścia więc zdecydowałam się na opakowanie plastrów do samodzielnego cięcia. Kupiłam również Rywanol. Farmaceutka poleciła mi lek w płynie, bowiem w sklepie dostępne były również Rywanol w maści i tabletkach do rozpuszczania. Obsługa mojej osoby przebiegła sprawnie i sympatycznie.