Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: czystairlandia

Dotycząca firmy: Lewiatan

Treść opinii: Popołudniowe zakupy spożywcze, osiedlowy sklep. Po wejściu biorę koszyk, które to wystawione są przy wejściu. Koszyki czyste. Udaję się na stoisko po prawej stronie - wydzielone pomieszczenie. Tutaj możemy kupić wędliny, mięso, warzywa, napoje. Warzywa mały wybór - wystawione skrzynki na podłodze. Uwagę zwracam na jabłka, wybieram kilka sztuk. Udaję się do stoiska z wędlinami, bowiem tylko tam Pani z obsługi może zważyć warzywa. Wędliny za szklaną ladą ustawione ładnie, ceny nie stanowią tajemnicy. Dość długo czekam, zanim Pani z obsługi podejdzie z drugiej sali. Za mną rośnie kolejka oczekujących. Obsługa miła, sprawnie obsługuje. Udaję się na salę, wybieram pieczywo i kilka potrzebnych artykułów, niestety jeśli chodzi o nabiał w lodówkach wybór asortymentu nie jest mocną stroną sklepu. Przy stoisku cukierniczym Pani z obsługi wystawia towar na półkach. Asortyment starannie ometkowany, niektóre towary dodatkowo na półkach wyróżniono promocją. Stojak z prasą tuż przy kasach, prasa starannie poukładana. Kolejka do kasy sprawnie obsługiwana. Miła obsługa, za każdym razem gdy tutaj jestem to atut tego sklepu. Płacę za zakupy kartą. Dostaję paragon. Po odejściu odruchowo sprawdzam, widzę, że cena owoców na paragonie jest inna niż ta na sklepie. wracam do kasy, Pani pierwsza pyta, czy coś się stało. Pokazuję i tłumaczę o co chodzi. Upewnia się, jaka jest cena obowiązująca, przeprasza, że miała inną cenę w kodach kasy, chwilkę czekam i otrzymuję różnicę. Słyszę jak prosi inne Panie, by zmienić w systemie kodów na prawidłową obowiązującą cenę. Takie sytuacje się zdarzają. Szybkość naprawienia pomyłki i słowo przepraszam rekompensuje chwilkę czkania.