Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: Multikino
Treść opinii: Obserwacja dotyczy usługi zakupu biletów i rezerwacji miejsca poprzez stronę internetową. Potrzebowałam dokupić bilety na seans w najbliższych dniach, co ważne obok miejsc już wcześniej przeze mnie wybranych. Wcześniej z tym raczej problemów nie miałam. Dzisiaj jednak ta usługa - proces logowania, potwierdzania trwał bardzo długo. Z przyczyn ode mnie niezależnych system opuścił istotny element zakupu tj. skierowanie bezpośrednio do płatności. Po wybraniu interesujących mnie miejsc oznaczone one zostały jako już zajęte. Regulamin wyraźnie mówi, że proces potwierdzania płatności w przypadku braku wpłaty, z automatu po kilkunastu minutach zwalnia miejsca zarezerwowane a nie opłacone. Dobrze, ze się nigdzie nie spieszyłam. Zależało mi na miejscach sąsiadujących ale potwierdzenie, że nie doszło do transakcji trwało prawie dwie godziny. Kolejna próba rezerwacji, procedury od początku te same. Szkoda, że nie ma opcji np. założenia konta klienta, aby uniknąć wpisywania danych. Na szczęście odbyło się już bez problemów. Dostajemy kod biletu na komórkę, kod biletu na maila i informację, że należy z tym zgłosić się do kasy. Kolejne oczekiwanie zbędne w kolejce tuż przed seansem, gdzie okazuje się, że jest to zupełnie niepotrzebne. Nie bardzo rozumiem, dlaczego od biletów zamawianych przez internet pobierana jest opłata manipulacyjna. Unikamy kolejek, stania, pospiechu. Widać, że ktoś, kto taki regulamin zatwierdził, wyszedł z założenia, że trzeba zarobić na czymś, co już jest prawie codziennością.