Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Kilka razy wcześniej zdarzyło mi się, że potrzebowałam doładować telefon na kartę poprzez stronę internetową. Po zmianie nazwy operatora była to moja pierwsza wizyta na stronie internetowej w celu zrealizowania tej usługi. Kilka minut trwało zanim odnalazłam potrzebną funkcję /nieczytelne zakładki/, w porównaniu do tego co było wcześniej usługa nie jest wyraźnie wyróżniona. Ale to nie koniec problemów. Czas realizacji zanim zasilimy konto został wydłużony maksymalnie poprzez częściowo zbędne procedury. by zasilić telefon nie dość, że musimy podać numer telefonu w celu potwierdzenia kodów, potrzebny też jest adres mailowy. Kilka minut zbędnego logowania, potwierdzania haseł. Niestety dwukrotnie po wpisaniu danych otrzymałam komunikat, że usługa w tej chwili jest niemożliwa do realizacji. Znowu wpisuję dane telefoniczne, mailowe, adresowe /to w celu identyfikacji karty/. Dostaję sms-a, że konto zostało doładowane, rozmowy mogę wykonywać. Operator chyba jednak nie nadąża ze zleceniem i kilka minut kolejnych muszę czekać, by móc nawiązać połączenie. Kolejny sms, tej samej treści, że konto zostało doładowane. Wreszcie udaje mi się wykonać połączenie. Czas jaki poświęciłam zanim doładowałam konto, wpisałam dane i telefon został odblokowany jest bardzo długi. Wcześniej odbywało się to w ciągu 2-3 minut. Po zmianach, które weszły u operatora ta usługa nie jest przyjazna, wręcz zniechęca, do korzystania poprzez stronę internetową.