Opinia użytkownika: Krzysztof_1186
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Rozmawiałem z konsultantem ERY w celu uzyskania pomocy, gdyż sprzedali mi telefon, a w przeciągu trwania gwarancji był w serwisie trzy razy. Wada zawsze ta sama, usterka wyświetlacza dotykowego. Za trzecim razem serwis LG odmówił wykonania naprawy. Konsultant, z którym miałem przyjemność wysłuchał mnie, a pomoc którą mieli mi udzielić to sprzedaż dla mnie nowego telefonu. Niestety, pan stwierdził iż to nie jest "Caritas" i nie pomoże mi w moim problemie. Dodałem również, że jestem klientem ERY od 14 lat ale i to nie pomogło. Zostałem więc bez telefonu gdyż naprawić mi go nie chcieli, a i sprzedać także nie chcieli. Spodziewałem się większym zainteresowaniem moim problemem i jakąkolwiek pomocą ale się srogo rozczarowałem. Nadmienić trzeba iż konsultant był wyjątkowo nieprzyjemny.