Opinia użytkownika: Marlon
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Lubię zajrzeć do sklepu Jysk, ponieważ czasami można tu znaleźć ciekawe przedmioty wyposażenia wnętrz. Sklep wydaje swoją gazetkę, która często dołączana jest do popularnych gazet. Niestety zazwyczaj jest tak, że gazetka dopiero zaczęła obowiązywać, a towaru nie ma już w ofercie. Tak też było i tym razem. Znalazłem ciekawą mała szafkę, jednak kiedy dotarłem do sklepu okazało się, że już jej nie ma. Nie wiem jakie trzeba mieć szczęście, aby upolować coś z tej gazetki. Personel również nie potrafił udzielić mi bardziej obszernej odpowiedzi na moje pytanie. Ekspedientka była w znacznym pospiechu i nawet nie chciała przystanąć, aby odpowiedzieć na moje pytanie. W zasięgu wzroku nie zauważyłem nikogo więcej z personelu. Nie odpowiada mi takie traktowanie klientów, wobec tego postanowiłem z zakupów zrezygnować.