Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy WPŁATO MATU przy placówce ING Bank śląski w Ch Bonarka. Potrzebowałam wpłacić gotówkę na konto w tym banku. Jak zawsze w takich sytuacjach korzystam z wpłato matu. Tak samo i tym razem przy okazji zakupów chciałąm tak zrobić. Włożyłam kartę do wpłato matu i postępowałam zgodnie ze wskazówkami na ekranie. Banknoty miałam ułożone tak jak trzeba i nie było ich raptem 3. Niestety pierwszy został przyjęty pozostałe dwa nie. Później próbowałam dalej. Była to istna zabawa w zgaduj zgadulę przyjmie- nie przyjmie. Ostatecznie po wpłacie 2 banknotu zrezygnowałam z zabawy z 3 banknotem. Przy wpłatomacie spędziłam ok. 10 minut. Nie weszłam do placówki i nie zgłaszałam tego faktu, ponieważ nie miałam już na tyle czasu aby cokolwiek tam wyjaśniać czy zgłaszać. A dobrze pamiętałam jak wygląda obsługa w tej placówce. Nie lubię tej placówki ale po dzisiejszym zdarzeniu raczej ten wpłato mat też będę omijać. Cóż jaka obsługa w placówce taki i chyba wpłato mat przed placówką?