Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Telefon z numeru zastrzeżonego. Odbieram. Przedstawia się Pani z banku Polbank. Informuje mnie, że ma do zaproponowania kartę, z której będę mogła korzystać, po każdej operacji dostanę jakiś procent na swoje konto itd. Informację wyrzucane z prędkością karabinu maszynowego. Staram się wsłuchiwać o co tak naprawdę chodzi. Po chwili informuję, że mam konto w innym banku i nie chcę zmieniać banku. Dowiaduję się, że nie jest to konieczne, karta do niczego nie zobowiązuje... itd. Kolejne informacje... W pewnym momencie wyłapuje "53 dni". Dopiero teraz świta mi w głowie, że chodzi o kartę kredytową, a nie do konta. Stanowczo mówię "nie dziękuję, nie jestem zainteresowana". Dopiero za trzecim razem gdy mówię, że nasza rozmowa nie ma sensu i jest stratą naszego czasu Pani odpuszcza. Rozumiem, że jest to taka praca, ale osoba nie zorientowana mogłaby spokojnie przyjąć tą kartę, tym bardziej, że aby ją dostać trzeba było odpowiedzieć tylko na kilka pytań, które już prawie Pani mi nie zaczęła zadawać. Przesada i bezczelność przemycona w bardzo grzecznej rozmowie.