Opinia użytkownika: Ana_8
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Wykonywałam przelew zagraniczny przez internet. Do wyboru mam przelew zagraniczny lub SEPA, ponieważ wczoraj dostałam wiadomość o nowej cenie Sepy (4,99) zdecydowałam się na niego. Wypełniłam po kolei wszystkie rubryki, zresztą jest to proste bo wszystko można skonfigurować dla każdego dostawcy, więc SWIFT i IBAN wchodzi automatycznie, na końcu formularza dostałam polecenie wpisania Identyfikatora End-to-End. (przy wcześniejszych przelewach jej nie było) Nie mogłam zatwierdzić przelewu bez wypełnienia tej rubryki. Szukałam na stronie www, w googlach , w Banku też się nie dowiedziałam. Wobec tego zadzwoniłam na infolinię, nie lubię tego wstępu, który jest we wszystkich infoliniach, ale cóż... Kompetentny pracownik wyjaśnił, że jest to miejsce na wpisanie informacji o sposobie rozliczenia opłat bankowych między kontrahentami, można wpisać dowolny ciąg znaków. Nie wiem tylko po co, skoro SEPA to przelew z założenia dzielący opłaty między zleceniodawcę i kontrahenta i taka rubryka jest wcześniej w formularzu. Ponad to dowiedziałam się że przelew SEPA jest realizowany od 1 do 3 dni, złożony po 14-tej wyjdzie następnego dnia roboczego , zagraniczny wychodzi z każdą sesją, cena obydwu jest taka sama. Na koniec rozmowy Pan zapytał czy to wszystko co chciałam wiedzieć. Dodam, że przeoczyłam - zmiana ceny na 4,99 zł będzie od 01.09.2011 r.