Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PGE
Treść opinii: Do jakiegoś momentu, rachunki za prąd można było opłacać kasie w elektrowni. Teraz można to robić tylko przelewem. Poszłam do elektrowni zapytać, cczy dostane fakturę, żeby zapłacić za prąd. Pani z obsługi klienta poinformowała mnie, że żebym mogła dostać fakturę to muszę najpierw wpłacić pieniądze na konto bo mam licznik przedpłatowy. Zapytałam czy znajdę numer konta na stronie internetowej elektrowni. Odpowiedziała twierdząco. Poszłam do domu i godzine szukałam numeru konta na stronie, niestety bezskutecznie. Prubowłam się dodzwonić, żeby się dowiedzieć gdzie znajduję się nr konta, ale przez 20 minut nikt nie odbierał telefonu. Coś mnie tkneło i poszukałam jakiejś starej fakturyza prąd bo tam powinien być nr konta. Znalazlam i wpłaciłam pieniądze. Okazało się , że na stronie nie ma nr-u konta bo każdy użytkownik ma indywidualny nr konta. Szkoda, że ta pani, która wprowadziła mnie w bląd o tym nie wiedziała, bo w sumie powinna skoro pracuje w Dziale Obsługi Klienta.