Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: mixmedia.pl
Treść opinii: Towar kupiłam i tego samego dnia zapłaciłam kartą kredytową. Po trzech dniach miałam go już w domu. Niestety okazał się fabrycznie uszkodzony. Złożyłam reklamację w sobotę rano korzystając z formularza na stronie i prawie natychmiast otrzymałam mail z informacją o tym, że kurier odbierze ode mnie sprzęt w poniedziałek. Poproszone mnie o decyzję czy rezygnuję z zakupu czy też chcę nowy egzemplarz. Poprosiłam o nowy sprzęt. W czwartek był już u mnie. Nowy i tym razem już sprawny. O wszystkich etapach byłam na bieżąco informowana mailami. Kontakt z działem reklamacji był rewelacyjny i bardzo miły. Chyba nie można tego zrobić lepiej. A przyznam, że obawiałam się iż moja reklamacja nie zostanie uznana. Przeczytałam sporo negatywnych komentarzy o tym sklepie. Jak się okazało prawdopodobnie jakość obsługi została poprawiona. Jak dla mnie rewelacja.