Opinia użytkownika: Patrycja_394
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Bardzo mały oddział banku PKO BP S.A. Z zewnątrz dobrze widoczne logo banku. Po wejściu do środka można stwierdzić, że jest to niewielki sklepik z drobiazgami, w którym oddzielono jeden kąt i stworzono tam okienko kasowe. Mimo, że lokal jest niewielki można czuć się tam swobodnie. Przed okienkiem kasowym, w odpowiedniej odległości postawiono stolik i dwa krzesła, gdzie klient może usiąść i spokojnie wypisać np. przelew. Na stoliku ulotki informacyjne dotyczące produktów PKO BP S.A. Przy okienku wisi plakat reklamacyjny PKO BP S.A. oraz kalendarz z ustawioną bieżącą datą. Kolejki nie było. Pani w okienku ubrana w zwykłą granatową bluzkę, bez identyfikatora, wprowadzała dane w komputerze (słychać było stukanie na klawiaturze). Jak mnie zobaczyła odezwała się uprzejmie, dając mi do zrozumienia, że mogę podejść i że jest do mojej dyspozycji. Miejsca za kasą niewiele, ściany trochę przybrudzone, stare, toporne ale raczej mocne drzwi zabezpieczające. Wpłaciłam pieniądze w ekspresowym tempie. Pani z uśmiechem podziękowała. Wyszłam zadowolona z szybkiej obsługi. Dobrze, że istnieją takie oddziały, gdzie nie trzeba stać godzinami w kolejce. Po powrocie do domu (około 40 min.) sprawdziłam stan konta - pieniądze były już zaksięgowane.