Opinia użytkownika: Beata_764
Dotycząca firmy: monnari
Treść opinii: Sklep oraz towar słabo oświetlony , dający raczej przygnębiające wrażenie. Odzież ułożona według koloru - przydatne podczas poszukiwań. Personel uprzejmy ale raczej chłodny. Musiałam prosić kilka razy o podpowiedź i ocenę mierzonych ubrań... Według mnie czasami sprzedawca powinien delikatnie zasugerować w czym klientce lepiej (wybór należy zawsze do niej), przyniesiony do przymierzalni dodatkowej ozdoby, paska itd. często pomaga zainspirować :-) nierzadko zdarza się i tak ,że wszystko zostanie zakupione. Czyli problem z którym spotykam się w tzw. sieciówkach - brak "stylistki"- osoby która podpowie, doradzi .... do takich osób się wraca .. to one przyciągają klientów. Podczas płacenia zapytano mnie czy mam kartę stałego klienta ... odpowiedziałam, że nie posiadam, nie zaproponowano mi jej założenia. Nie usłyszałam też słów typu : proszę, dziękuję a nawet Dzień Dobry i Dowiedzenia. Ogólnie grobowa cisza. Mimo to zakupy zaliczam do w miarę udanych. Sklep broni się dużym wyborem odzieży. Ciekawe fasony i bardzo atrakcyjna kolorystyka w porównaniu do oferty innych salonów.