Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Alma Market
Treść opinii: Do sklepu Alma udałam się w celu zakupienia napoju energetycznego. Przy wejściu miałam do wyboru duży wózek lub mały koszyk. Zdecydowałam się na koszyk, dzięki czemu łatwiej było mi zmieścić się między regałami, choć przy próbie minięcia się z innymi klientami w niektórych miejscach pojawiał się kłopot. W sklepie panował porządek, wszystkie towary były poukładane w logiczny sposób. Ceny towarów były umieszczone w widocznym miejscu, nie miałam problemów z ich zlokalizowaniem. Sklep posiadał szeroki asortyment, udało mi się kupić zamierzony towar. Niestety był on o 50gr droższy niż w innych sklepach. Kiedy przeszłam do stoiska z pieczywem okazało się, że nie ma już bułek, została tylko jedna niewiadomej jakości bagietka. Do stoiska z wędliną była kolejka, przede mną stały trzy osoby, czas obsługi wyniósł ok 4 min. Kasjerka ubrana była w czysty strój służbowy, nie dotykała wędlin gołymi rękoma. Personel oceniam jako kompetentny, kasjerka zapytana przeze mnie o program lojalnościowy udzieliła mi szybkiej i poprawnej odpowiedzi. Przy głównej kasie czas oczekiwania był krótszy, przede mną czekała tylko jedna osoba. Dwie kasy były otwarte, ale było to wystarczające. Zaraz za kasami stał ochroniarz, który pilnował porządku i obserwował zarówno wchodzących jak i opuszczających sklep. Wszystkie napotkane przeze mnie osoby z personalu były grzeczne i uśmiechnięte. Zakupy w sklepie Alma w Starym Browarze oceniam pozytywnie ze względu na wysoką jakość obsługi i różnorodność towarów. Niestety ceny w porównaniu z innymi sklepami są tam dużo wyższe. Niedogodnością był dla mnie również brak pieczywa i zbyt wąskie alejki między regałami.