Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Orsay
Treść opinii: Po wejściu do sklepu marki Orsay, do którego wstąpiłam w poszukiwaniu eleganckiej koszuli do pracy, ku mojemu zdziwieniu nie było widać obsługi na sali sprzedaży, jednak wyraźnie było słychać prywatną rozmowę telefoniczną dobiegającą z pomieszczenia personelu, toteż sama udałam się na poszukiwania odpowiedniego ubrania. Towar był ładnie ułożony, dobrze wyeksponowany, rzeczy w okazyjnych cenach w widocznym miejscu. Po znalezieniu odpowiedniego rozmiaru udałam się do przymierzalni, która była utrzymana w należytej czystości. Nie zdecydowałam się jednak na zakup koszuli, ponieważ fason nie był odpowiedni, ale udałam się na dalsze poszukiwania, niestety przez cały czas pobytu w sklepie (ok. 20 min.) nikt z obsługi nie zaoferował mi pomocy, więc opuściłam sklep nie dokonując zakupu i mówiąc "do widzenia" - pozostało ono jednak bez odpowiedzi. Podsumowując: towar, asortyment, ekspozycję i wygląd sklepu oceniam pozytywnie, natomiast kwestia obsługi pozostawia wiele do życzenia.