Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Astrum

Dotycząca firmy: MPK Kraków

Treść opinii: Udałam się do punktu w celu przedłużenia ważności mojej karty miejskiej. Punkt jest zlokalizowany przy pętli tramwajowej i autobusowej, więc w dobrym miejscu. W punkcie stała przede mną jedna osoba, więc nie czekałam długo. Wnętrze placówki niewielkie, ale jest dość miejsca na kilka osób, krzesełko, na którym można usiąść. Na ścianach wiszą cenniki za przejazd komunikacją miejską i informacje odnośnie remontów, zmian tras itp. Okienka obsługi są dwa. Pracownica uprzejma. Wita, pyta w czym może pomóc, upewnia się jak ma być przedłużona karta i od kiedy. Mam też przy sobie kilka starych biletów, sprzed zmiany cennika i chcę je wymienić na obecnie obowiązujące. Początkowo miałam informacje, że wymiana jest dokonywana tylko w jednym miejscu w Krakowie, na szczęście okazało się, ze można jej dokonać we wszystkich punktach sprzedaży biletów. Bilety, które chcę wymienić to bilety 15minutowe z ulgą dla emeryta. Okazuje się, że ich cena nie zmieniła się po podwyżce, ale i tak muszę wymienić na nowe, z nową szatą graficzną. Bilety wymieniłam, zapłaciłam za doładowanie karty i wyszłam. Pracownica nie pożegnała mnie, tylko w chwili gdy stałam koło niej i zbierałam resztę zaczęła już obsługiwać następnego klienta.