Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Ponieważ na jednym z telefonów, które są zarejestrowane na mnie kończy się abonament udałam się do różnych firm telekomunikacyjnych sprawdzić, co oferują. Weszłam też do Plusa. Wybrałam salonik, który znajduje się w Bonarka City Center, bo akurat w tym momencie byłam w Bonarce. Salonik znajduje się na parterze. Ma postać długiego, prostokątnego pomieszczenia, na którego jednej z krótszych ścian znajduje się wejście, a na drugiej są stanowiska obsługi. Przejść trzeba całość. Kolorystyka wnętrza bardzo ascetyczna, płytki i oświetlenie robią nieprzyjemne wrażenie szarości i ponurości. Podeszłam do stanowisk obsługi. Pracownica, młoda dziewczyna, przywitała mnie i zapytała w czym może mi pomóc. Wyjaśniłam jej, że interesuje mnie oferta umowy na abonament. Pracownica zapytała jedynie, jakiej wysokości abonament płacę do tej pory i nie zadawała już żadnych innych pytań, tylko wyciągnęłam firmową ulotkę i zaczęła mi na niej zaznaczać, jakie oferty może mi zaproponować. Wcześniej komuś innemu tłumaczyła na przykładzie tej samej ulotki, bo były inne abonenty już popodkreślane. Tłumaczyła mi zawiłości korzystania z jakiś ofert specjalnych, w ogóle nie zapytawszy się wcześniej, czy będą mi potrzebne albo czy mnie interesują. W końcu podziękowałam jej, zapytałam, czy mogę dostać tą ofertę, przemyśleć w domu. Pracownica podała mi pokreśloną ulotkę (chociaż wcześniej już zabrała ze stołu). Podziękowałam, ona mnie pożegnała i wyszłam.