Opinia użytkownika: Katarzyna_761
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Jestem klientką mBanku od kilku lat. Pracownicy mBanku telefonują do mnie regularnie i zbyt często według mnie. Myślę, że jest to przynajmniej jedna rozmowa miesięcznie, co oczywiście jest bez sensu, gdyż przeciętny człowiek nie myśli tak często o kredytach, inwestycjach itp aby miał diametralnie zmienić zdanie w ciągu 30 dni, gdy wyraźnie mówi pracownikowi, że nie interesują go żadne produkty banku i nie planuje w najbliższych latach żadnej inwestycji. Pracownicy, z którymi rozmawiam są zwykle nachalni - nie mogą zrozumieć, gdy mówię: "nie, dziękuję" tylko przeciągają rozmowę: "a może to... a może tamto...". W takich sytuacjach ma się czasem ochotę niegrzecznie przerwać połączenie bez pożegnania. Oprócz tej kwestii doceniam pracowników mBanku za fachową wiedzę, sprawną infolinię i pomoc telefoniczną o każdej porze.