Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: Tak się złożyło, że co tydzień jestem na osiedlowej poczcie i mam możliwość obserwacji w jaki sposób ta placówka obsługuje klientów. Już kilka razy pisałam, że jakość obsługi na tej poczcie pozostawia wiele do życzenia. Nic się nie zmienia, kolejki popołudniami długie, czas obsługi bardzo długi i czynne dwa okienka. Nagminnie jestem świadkiem, jak obsługa tłumaczy, że nie ma nic wspólnego z zostawianymi awizami, mimo tego, że ktoś w domu był. Ja dodam tylko taką uwagę: ostatnio przybyły nowe pracownice, są uprzejme w porównaniu z wiecznie pyskatą i niezadowoloną Panią chyba naczelnik, najstarszą stażem pośród pracownic. Jednak niezrozumiałe jest to, że w skrzynce pojawiają się awiza przesyłek już odebranych kilka dni wcześniej, ewentualnie tzw. awizo powtórne z końcową datą odbioru przypadające za dwa dni, gdzie pierwszego awiza w ogóle nie było. Tłumaczenie pracowników jest ciągle takie samo, że to listonosz zostawia. Tym razem czas oczekiwania wynosił ponad pół godziny / 8 osób w środku/. Awizo powtórne oczywiście wcześniej nie zostawione - a był to ostatni dzień odbioru. Jedyna zmiana, że placówka w tygodniu pracuj godzinę wcześniej. Na awizo dalej nieaktualna pieczątka z godzinami i dniami urzędowania. Organizacja obsługi fatalna, wygląd miejsca obsługi przypomina coraz częściej sklep z chemią /gazety, art. czystości wystawione do sprzedaży/, a przecież nie jest to podstawowa usługa, do której placówka jest stworzona.