Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Paweł_1386

Dotycząca firmy: Carrefour

Treść opinii: Dnia 16-08-2011 wybrałem się późnym wieczorem na zakupy do „Carrefour”. W sklepie panował bałagan - podłoga była brudna, a stanowisko z warzywami było niechlujne a, nie wszystkie ceny były widoczne. Gdy udałem się do chłodni z mięsem i wędlinami , to zapakowany hermetycznie asortyment wyglądał nie estetycznie i na pierwszy rzut oka nie nadał się do spożycia . Na same „dzień dobry”, sklep nie zrobił na mnie dobrego wizerunku .Z chwilą, gdy udałem się do kasy, przede mną w kolejce był jeden klient, który wykłócał się z kasjerką , o uzyskanie zwrotnej kaucji za butelkę ponieważ kupił piwo , a sprzedawczyni nie zechciała zapłacić kaucji, ponieważ tłumaczyła się faktem , że koleżanka z działu alkoholowego wyszła i będzie za 20 minut. Klient był strasznie zdenerwowany tą sytuacją . W końcu po wymianie głośnych słów , kasjerka zwróciła pieniądze, a w międzyczasie pojawił się ochroniarz z uwagi na słyszące krzyki ze strony kasjera. Pan opuścił kasę i z ust ochrony cichym szeptem usłyszałem słowa „tutaj zawsze jest awantura o butelki”, więc ten incydent pozostawia wiele do życzenia. Z chwilą , gdy nadszedł czas na moją obsługę Kasjerka witała klientów jak automat słowami "dzień dobry", a żegnała słowami "dziękuję", nie utrzymując żadnego kontaktu wzrokowego z klientem. Kolejki do kas były niestety bardzo długie, a kasa tylko jedna czynna co zwiększyło czas oczekiwania. Wszystkie produkty, które chciałam kupić, niestety , ale nie były dostępne.