Opinia użytkownika: Gunia
Dotycząca firmy: KOMFORT
Treść opinii: Wybrałam się do sklepu KOMFORT, aby zobaczyć wykładziny dywanowe i dywany, ponieważ ostatnio stwierdziłam, że przydałoby mi się coś położyć na panele. Sklep znajduje się w bliskiej odległości od pętli autobusowej MPK Siedlce oraz dworca PKP. Budynek jest duży, choć tylko parterowy. Z usług tego sklepu korzystałam już nie raz, stąd byłam pewna jakości obsługi. Okazało się, że nie tym razem. Na sali sprzedaży siedział tylko jeden pracownik - tylko siedział. Pierwsza powiedziałam mu "Dzień dobry". Mimo, iż przez dobrych 10 minut przyglądałam się wykładzinom dywanowym nikt do mnie nie podszedł.Wybór wykładzin, dywanów i paneli jest ogromny - przez co może czasami przytłoczyć niezdecydowanego klienta. Stąd pomoc sprzedawcy byłaby nieoceniona. Później pojawiło się jeszcze dwóch pracowników sklepu. Zero reakcji ze strony któregokolwiek z nich. Na koniec przyszedł "klient", chyba dobrze znany pracownikom sklepu skoro zapraszał ich na alkohol. Kiedy spostrzegł mnie zmiarkował się i powiedział, że zaczeka aż wyjdę. Na dodatek pozwolił sobie skomentować w sposób niewybredny mój biust. Żaden z pracowników nie zareagował upominając go - wręcz przeciwnie - zaczęli się śmiać. Dla mnie była to niesmaczna reakcja personelu.