Opinia użytkownika: arka
Dotycząca firmy: IKEA
Treść opinii: Ikea w Poznaniu mieści się przy krajowej 11-ce. Dojazd jak na "Poznańskie" warunki bardzo dobry. Parking przy obiekcie duży, nawet z najdalszych miejsc parkingowych blisko do wejścia. Przy wyjściach znajdują się zatoczki umożliwiające załadunek. Sam sklep, jak to Ikea, świetnie wygląda. Wybór towarów duży. Kupowałem kuchnię. Wedle zaleceń Ikei, zaprojektowałem ją przy pomocy aplikacji pobranej ze strony. Pan w dziale Kuchnie obejrzał projekt, krótko i konkretnie go ocenił zalecając odpowiednie zmiany. Skąd więc taka ocena personelu? Była w tym czasie promocja, za każde urządzenie z dużego AGD bon 100zł w prezencie. Pan z działu kuchnie nie poinformował mnie jak ten bon uzyskać, po zebraniu wszystkiego z magazynu udaliśmy się do kasy. Kolejki strasznie długie, czas oczekiwania ok 10minut. Gdy ładowałem towar, zgubiłem rachunek który jest podstawą reklamacji. Zwróciłem się do działu obsługi klienta, czekałem na swoją kolej godzinę. Po godzinie Pan z działu krótko zbył mnie: "Nie mogę Panu wydać duplikatu, gwarancji Pan nie ma", było to co najmniej chamskie. Jak się później okazało po kontakcie via mail z Ikeą, człowiek ten nie miał prawa tak mnie potraktować. Jednym słowem sklep polecam, ale obsługa robi nam łaskę że nas obsłuży.