Opinia użytkownika: Justyna_1029
Dotycząca firmy: Apart
Treść opinii: Udaliśmy się z narzeczonym do Apartu w calu zakupu obrączek na nasz ślub. Weszliśmy do salonu, ogólny wygląd nie pozostawiał nic do życzenia, wszystko było czyściutkie, wystrój bardzo bogaty, kafelki na wysoki połysk, odpowiednie oświetlenie. Powitały nas dwie Panie pracownice, powiedzieliśmy, że jesteśmy zainteresowani kupnem obrączek, na co jedna z Pań w ciemnych włosach wskazała nam miejsce gdzie możemy usiąść - był to osobny stolik z szybą, za którą były tylko i wyłącznie obrączki. Pani była elegancko ubrana, była to ciemna marynarka i biała bluzka, zwróciłam uwagę na jej dłonie kiedy podawała nam obrączki były zadbane a jedną dłoń miała ubraną w białą rekawiczkę, którą po każdym przymierzeniu obrączek przecierała je aby nie było odcisków. Ogólnie Pani była bardzo obojętna w stosunku do nas, chyba ją trochę denerwowało, że przymierzaliśmy bardzo dużo obrączek i czasem prosiliśmy o ponowne wyciągnięcie następnych. Kiedy próbowaliśmy dopasować rozmiar obrączki rozczarowało mnie, że w rozmiarach nie ma tzw półówek ponieważ nie mogłam zdecydować się między rozmiarem 15 i 16 bo jedna zdawała się ciasna a druga trochę luźna. Trochę długo się decydowaliśmy a Pani miała dość znudzoną minę, ale jednak cały czas była miła. Cena obrączek była dość wysoka, jednak Pani poinformowała, że zakup obrączek na tą kwotę uprawnia nas później do stałych rabatów 5%. Zamówiliśmy obrączki, poinformowano nas, że czas realizacji to 30 dni. Chcieliśmy również grawer na obrączkach ale bardzo ograniczała nas ilość znaków (znacznie mniejsza niż w innych tego typu placówkach) co nas trochę zniechęciło. Pozytywnym zaskoczeniem było kiedy po 7 dniach zadzwoniła do nas Pani, że zamówienie zostało zrealizowane. Moja ogólna ocena jest pozytywna, choć mogłaby być lepsza patrząc na obsługę oraz rozmiary obrączek i inne małe ograniczenia.