Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: DORA_1

Dotycząca firmy: NEONET

Treść opinii: Wpadło mi w ręce opakowanie z zakupu dokonanego w zeszłym roku z przypiętym paragonem więc uznałam, że to „znak” aby dodać obserwację w serwisie jakości obsługi, tym bardziej, że wtedy jeszcze nie byłam uczestnikiem tego portalu. Potrzebowałam zakupić pendriva więc udałam się do tego sklepu ponieważ oprócz sprzętu gospodarstwa domowego – miksery, lodówki, maszyny do szycia, żelazka, pralki automatyczne itp., można tu nabyć także sprzęt elektroniczny – komputery, laptopy, DVD itd. Weszłam do sklepu, przywitało mnie dwóch młodych mężczyzn – obaj ubrani w koszulki służbowe ozdobione znaczkiem firmowym, jeden szczupły wysoki, drugi niższy, krępawej budowy ciała. Mimo zimowej pory w sklepie było bardzo ciepło, jasno i panował porządek. Lokal sklepu sporej wielkości z towarem ustawionym tak aby klient mógł się swobodnie przemieszczać i zapoznawać z ofertą sprzętu przeznaczonego do sprzedaży, przy każdym wyeksponowana jego cena. Zapytałam: Czy w Waszym sklepie dostanę coś co nazywa się Pendrive, niedrogo i z pamięcią w miarę pojemną ? Wyższy pracownik powiedział: Tak mamy jeszcze dwa egzemplarze 8 GB w cenie 59 zł/szt., jest to cena jeszcze promocyjna do jutra i polecam go pani, bo mamy też 4 GB w cenie 45 zł ale bez promocji, dlatego ten bardziej się opłaca, bardzo dużo plików tu się zmieści. Bez wahania wzięłam, drugi pracownik wybił paragon, zszywaczem przytwierdził go do opakowania i powiedział: w razie gdyby zaistniała konieczność reklamacji to przyczepiłem paragon do opakowania aby gdzieś się nie zapodział i wtedy proszę przyjść. Zapłaciłam, podziękowałam i pożegnałam się. Wizyta moja nie trwała nawet 10 minut, wyszłam ze sklepu z zakupionym artykułem „Pamięć USB 8 GB Twister Goodram”, który do dzisiaj mi służy. Szybko, sprawnie w miłej, sympatycznej atmosferze. Ktoś może uznać, że przepłaciłam bo na Allegro kupiłabym taniej ale ja byłam zadowolona, a zadowolenie klienta to podstawa.