Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: To druga placówka bankowa, którą odwiedziłam z tą sama sprawą. Potrzebowałam wybrać z bankomatu polskie pieniądz ale z konta dewizowego więc udałam się do pracownika banku aby najpierw spytać o kurs euro przy wypłacie z bankomatu, Zaparkowałam na parkingu przy-bankowym, przyzwoity, duży, uporządkowany, wyasfaltowany. Weszłam do środka, klientów przy okienku kasowym nie było więc podeszłam i zapytałam pracownicę jaki będę miała przelicznik kursu euro przy wypłacie z bankomatu złotówek? W naszym banku zakup euro od klienta na dzień dzisiejszy to 4,02 zł – słyszę odpowiedź kasjerki, miłym sympatycznym głosem z uśmiechem na twarzy. Ja nie chcę sprzedać, chcę wypłacić złotówki z konta dewizowego w euro – tłumaczę; czy to jest konto w naszym banku? – pada pytanie; nie- odpowiadam. Pracownica zaczęła przepatrywać coś w komputerze, trwało to dobre 5 minut, potem poinformowała mnie, że nie znalazła żadnej informacji z której wynikałoby, że cena euro przy wypłacie z bankomatu będzie inna niż w banku. Ale nie ma pani też informacji potwierdzającej – niecierpliwię się. Przyznała rację ale poprosiła abym jeszcze chwileczkę poczekała, ona spróbuje się czegoś dowiedzieć i zniknęła gdzieś na zapleczu. Moim zdaniem takie informacje pracownik banku powinien posiadać, przecież bank opiera się na pieniądzach i prawie wszystko o nim pracownicy wiedzieć powinni. Pracownica wróciła po jakichś 10 minutach i powiedziała, że w bankomacie kurs będzie raczej taki sam tzn. 4,02 zł/1 euro. Tak na raczej to raczej dalej nic nie wiem. Dwa banki odwiedziłam i posiadam jedyną, pewną informację „raczej”. Nie skorzystałam z usług tego bankomatu, zastanawiałam się czy wrócić do poprzednio odwiedzonego banku, bo tam za 1 euro „raczej” więcej złotówek dostanę o 14 groszy na jednostce. W tym banku, podobnie jak w poprzednim: czystość, błysk i wysoki połysk, standard europejski, tylko moja sprawa jakby „ponadczasowa” bo nie umiano mi udzielić prostej informacji. Wygląd pracowników bez zarzutów, stosowny do wymogów tej instytucji, schludny i elegancki, panie zadbane, widać od razu. Obsługująca mnie bardzo starała się być miła i uprzejma, co do tego nie mogę mieć uwag, ale braku konkretnej wiedzy to nie zastąpi.