Opinia użytkownika: SecretClient_2
Dotycząca firmy: De facto
Treść opinii: Do wejścia do sklepu zachęciła mnie widoczna w nim odzież. Wybrałam dwie rzeczy i zapytałam, czy mogę je przymierzyć. Pracownica się zgodziła i wróciła do swoich zajęć. Po moim wyjściu z przymierzalni bez słowa odebrała obie rzeczy i tylko dzięki temu, że poprosiłam o jedną z nich, zapakowała ją. W przeciwnym razie odwiesiłaby ubrania, bo nie nawiązała ze mną absolutnie żadnego kontaktu. Na dodatek podała zawyżoną kwotę do zapłaty, chociaż resztę wydała poprawnie. Nie wszystkie ubrania posiadały metki cenowe. Na niektóre obowiązywała duża promocja. W sklepie panował porządek, ale ubrania z nowej kolekcji miały zdecydowanie za wysokie ceny w stosunku do jakości (wystające nitki, niedokładne wykończenia). Obsługa bardzo nieprzyjaźnie nastawiona psuła atmosferę zakupów - zero uśmiechu, zero kontaktu z klientem, wręcz niechętne odnoszenie się do niego.