Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Sphinx
Treść opinii: Restauracja Sphinx , obiad z rodziną. Kelner wskazał nam stolik , po kilku minutach, rozdał karty. Po około 8 min , mimo , że już wcześniej odłożyliśmy karty na stół , zjawił się by przyjąć zamówienie. Po około 6 min otrzymaliśmy napoje, niestety zamówiony 7up był bez gazu, na moją prośbę kelner przyniósł nowy , natomiast okazało się , że nie mają soku jabłkowego , więc kelner zaproponował inny sok. Gdy otrzymaliśmy zamówione dania okazało się , że w karcie kilka dań ma tą samą nazwę , i tak gdy my zamówiliśmy 4 takie same dania, wg karty porcje na mniejszy apetyt / były z nami dzieci/ dostaliśmy 4 duże porcje, gdy zwróciliśmy uwagę kelnerowi, ten oburzony stwierdził , że to nasza wina bo nie sprecyzowaliśmy o które danie nam chodziło , z której strony, nie przeprosił a przecież widząc , że jesteśmy z dwójką małych dzieci mógł dopytać . Oczywiście dzieci nie zjadły nawet połowy dania, zapłaciliśmy o wiele więcej niż planowaliśmy. Jesteśmy rozczarowani.