Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Dziś postanowiłem wybrać się do miejscowości Niechorze, ponieważ moi znajomi tam obecnie są i mnie zaprosili. Miejscowość ta położona jest nad morze. Szukałem połączenia w internecie, lecz wpisując nazwę Niechorze nie wyszukiwało mi połączeń. Postanowiłem zadzwonić na infolinię Pani, która ze mną rozmawiała była bardzo miła, lecz nie potrafiła mi pomóc. Powiedziałem jaki mam problem, że nie mogę wyszukać interesującego mnie połączenia. Pracownik powiedział mi, że "no tak bo pociąg się tam nie zatrzymuje" zapytałem to gdzie mogę dojechać aby mieć najbliżej tej miejscowości. Otrzymałem radę, że muszę poszukać sobie na mapie jakieś pobliskie miejscowości i sprawdzać czy tam pociąg się zatrzymuje. Bardzo nie podoba mi się takie podejście do sprawy gdyż nie uzyskałem pomocy, a po to chyba powstają takie infolinie, aby pomagać klientom, bo gdybym nie miał problemu z odszukaniem połączenia to bym nie dzwonił, a go miałem więc zadzwoniłem co i tak nie przyniosło rezultatu.