Opinia użytkownika: Dorota_341
Dotycząca firmy: Diverse
Treść opinii: Dnia 11.08.2011 w późnych godzinach kupiłam na stoisku firmowym Diverse w Pobierowie kurtkę w promocyjnej cenie. W zasadzie poziom obsługi był nijaki, ponieważ w takich miejscach w sezonie pracownicy nie dbają w ogóle o jakość obsługi klienta. Nie to jest w tym wypadku akurat najważniejsze ale fakt co stało się po zakupach, kiedy wróciłam do domu i okazało się, że na kurtce został klips zabezpieczający. Następnego dnia udałam się do punktu, by pracownik odbezpieczył mi kurtkę. Usłyszałam jednak, że nikt na miejscu nie usunie tego klipsa ponieważ nie mają sprzętu by to zrobić. Okazało się, że towar na to stoisko trafia z innych sklepów, ale tam już nikt się nie fatyguje, by rozklipsować te rzeczy. Usłyszałam od pracownika, że muszę udać się do najbliższego sklepu stacjonarnego i tam na podstawie paragonu usuną mi klips z kurtki. Oczywiście sytuacja jest komiczna, warta tylko śmiechu, pracownik w ogóle mnie nie przeprosił za zaistniałą sytuację i nie czuł się w żaden sposób zobowiązany. Będąc drugi dzień na urlopie, zostałam z nową kurtką, której nawet nie mogłam założyć. Trzeba sobie jednak jakoś radzić i za pomocą śrubokręta dałam radę. Dziwi mnie jednak podejście firmy, jak o takie rzeczy nie są w stanie zadbać i tylko wskazują potencjalnym złodziejom jak funkcjonuje system zabezpieczający.