Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Pirwsze wrażenie: znikome zainteresowanie Pracowników nowym Klientem przy wejściu. Pomimo niemal pustej sali operacyjnej oczekiwanie na pierwszy kontakt, chocby wzrokowy po 7 minutach. Obsluga:Stroj wedlug obowiazujacych procedur, schludny i czysty, stosowny, natomiast czerwone korale, jaskrawe Pani na obsludze razi. Wiedza pracownikow dotyczaca produktow dostepnych w Banku - rzetelna, szczegolowe przedstawienie oferty jednak z naciskiem na produkty priorytetowe Banku celem sprzedania. Obsluga przebiegala sprawnie i milo.Brakowalo prosb o rekomendacje na koniec oraz wreczenia wizytowki celem dalszego podtrzymania kontaktu. Placowka-czysto i przyjemnie.Ulotki i materialy reklamowe wyeksponowane.