Opinia użytkownika: Monika_1741
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Moja przygoda z Lukas Bankiem rozpoczęła się około godziny 14. Znajoma poleciła mi konto "e-konto" w tymże banku dlatego postanowiłam to sprawdzić i dowiedzieć się więcej od doradcy klienta. Kiedy weszłam do placówki zdziwiłam się widząc, że wszystkie okienka są czynne a klienci nie muszą zbyt długo czekać. Panie co chwilę prosiły nowych interesantów i sprawnie udzielały porad. Ja trafiłam na Panią Violettę K., bardzo miła Pani o krótkich blond włosach i około 170cm wzrostu (mogę się mylić ponieważ siedziała za biurkiem). pani serdecznie mnie przywitała i zapytała w czym może mi pomóc. Zgodnie z prawdą poprosiłam o przybliżenie mi zasad fuunkcjonowania e-konta. Dowiedziałam się wszystkiego co mnie interesowało, a może nawet więcej. Pani Wioletta przy tym była cały czas uśmiechnięta i cierpliwie odpowiadała na moje pytania, poinformowała mnie także o tym, że jeżeli konto nie spełni moich oczekiwań mogę w każdej chwili je zamknąć bądź zmienić na inny profil. Przy okazji doradca przybliżył mi ofertę banku dla tzw. "klientów indywidualnych " ponieważ zdecydowałam sie założyć rachunek w Lukas Banku. Dowiedziała się na jakiej podstawie mogę ubiegać się o kredyt, kartę kredytową, debetową, jak założyć lokatę oraz co robić kiedy mam problem z kontem. Pani Wioletta podała mi także swoją wizytówkę ze służbowym numerem telefonu oraz adresem e-mail, abym mogła skontaktować się bezpośrednio z nią (ponieważ zakładała moje konto i zna moją sytuację i potrzeby) w razie problemów i wątpliwości. Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona takim potraktowaniem mnie. Doradca klienta zaproponował mi nawet filiżankę kawy bądź kubek zimnej wody. Był to ciepły sierpniowy dzień, a mimo to w placówce przyjemnie chłodziła powietrze klimatyzacja. Podłogi i szyby były nienaganne.