Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Alior Bank

Treść opinii: Zachęcona nowym , szeroko reklamowanym produktem Alior Bank - opłatami rachunków bez prowizji , udałam się do placówki tegoż banku w Chełmie w celu uregulowania kilku należności.Do banku weszłam ok.godz.16.25.W banu znajdują się dwie kasy , jedna z nich była nieczynna , pracownica dokonywała rozliczenia i nie obsługiwała klientów.Przed drugą kasą utworzyła się kolejka , przede mną oczekiwały dwie osoby , bezpośrednia przy kasie znajdowała się jedna.Czas obsługi klienta owego przy kasie - 16 minut.Po odstaniu ponad 20 minut dowiedziałam się w kasie , że nie mogę opłacić moich rachunków bez rejestracji u doradcy.Odesłana zostałam do innego pracownika , który przez następne 10 minut spisywał moje dane , skanował dowód osobisty.Doradca nie zaproponował mi przeczytania formularza rejestracyjnego przed jego podpisaniem , ani nie wyjaśnił mi , w jakim celu zbierane są moje , ta dokładne , dane w banku. Okazuje się , że na moje nazwisko otwarto w banku indywidualny rachunek bankowy, "Alior Bank bez opłat"choć nie zostałam o tym wcześniej poinformowana, ani nie dano mi okazji , jak wcześniej wspominałam , zapoznać się z warunkami jego posiadania.Po powrocie do okienka kasowego , była już godzina 16.55 , zastałam jeszcze większą kolejkę złożoną ze zdenerwowanych ludzi ,którzy również oczekiwali na opłatę swoich rachunków.Kasjer poprosił mnie już bez kolejki do okienka. W momencie , gdy byłam obsługiwana w kasie , do kasjera podszedł inny pracownik banku i przekazał mu , żeby już więcej wpłat nie przyjmował , bo bank jest już zamykany i trzeba jechać na weekend. Osoby oczekujące już jakiś czas w kolejce zostały odesłane bez słowa przeproszenia i zaproszenia do przyjścia w innym terminie. Wizyta w Alior Bank była niezbyt przyjemna.Po pierwsze - nie informuje się klientów przed ustawieniem się w kolejce przed kasą o konieczności wcześniejszego założenia tzw.karty rejestracyjnej.Przy jej zakładaniu nie informuje się , że na nazwisko klienta zostaje założony rachunek,nie daje się klientowi treści tejże umowy do przeczytania przed podpisaniem. Można było przypuszczać , że opłaty rachunków bez prowizji przyciągną do banku sporo klientów , a czynna była tylko jedna kasa. Po banku między biurkami biegało dziecko jednego z pracowników / prawdopodobnie potomek szefa placówki /.Szef natomiast prowadził głośną rozmowę , przerywaną wybuchami śmiechu , z jakimś znajomym. Tuż po wejściu do banku , w miejscu , gdzie znajduje się bankomat,ogromy zaduch ,brak klimatyzacji,klienta uderza fala gorącego powietrza.Klimatyzacja we właściwych pomieszczeniach bankowych działa.Wystrój wnętrza surowy , bankowy.Pozytywnym elementem design-u są duże fotografie miasta Chełma. Podobało mi się zachowanie spokojnego , skupionego na swojej pracy kasjera. Wszyscy pracownicy banku posiadali krawaty lub apaszki w kolorze amarantowym , ubrani byli w białe koszule. Ogólna ocena - niedostateczna.Moja wizyta w banku trwała ok. 30 minut.Obserwację zakończyłam o godz. 17.05. Brak profesjonalizmu i poszanowania czasu klienta . Brak informacji .