Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Bardzo rzadko chodzę do Netto, ale wyczytałam w gazetce, że będa kaczki w promocji w czwartek.Niestety w lodowkach nie zauważyłam tych kaczek, ale udaló mi się zauważyćpanią ekspedientkę, zapytałam więć.Niestety Pani nic o kaczkach nie wiedziała, więc przypomniałam Jej , że to produkt z gazetki...aaa tak zgadza się, udała się na zaplecze , wróciła po kilku minutach z odpowiedzią ,,,kaczki będą w sobotę. Zadnego slowa przepraszam, proszę, pomyłka itd.nie istnieje w tej pani zasobie słów.Przy kasie długa kolejka, czynna jak zazwyczaj jedna kasa .Netto z tego przynajmniej w Gnieżnie slynie.Towar jest porozrzucany na pólkach, pootwierane opakowania.Wiem,że to czynią klienci,ale inne markety nie mają takich problemów. Myślę, ze powinni zatrudnić więcej personelu.Przydałby sie też wywiad marketingowy, ale widocznie Im na tym nie zalezy. Wsobote po kaczkę nie pójdę.