Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Quality Hotel
Treść opinii: Wizyta w Quality Hotel Kraków była dla mnie rozczarowująca. Hotel reklamował się jako trzygwiazdkowe miejsce położone w bliskiej odległości od centrum miasta. Dojazd komunikacją miejską (z przesiadką) od dworca PKP zajął mi ok 35 min, co zweryfikowało tę reklamę. Po dotarciu na miejsce okazało się, że Hotel znajduje się w odległości 10m od stacji benzynowej i 15m od autostrady, która była aktualnie w remoncie. W związku z tym tworzyły się gigantyczne korki, które znacząco utrudniały dojazd. Hotel w rzeczywistości nazywał się System i miał tylko dwie gwiazdki, o czym mnie nie poinformowano pomimo mojego telefonu na dzień przed przyjazdem. Dopiero informacja przypadkowego przechodnia pozwoliła mi w ogóle zorientować się, że chodzi właśnie o ten budynek. Uznaję to za jawne oszustwo względem klienta. Obsługę hotelu oceniam jako kompetentną i komunikatywną, gorzej sytuacja miała się w hotelowej restauracji. Kelnerki wydawały się znudzone i nie zainteresowane obsługą gości (być może w związku z tym, że byłam klientem z oferty zorganizowanej). Pokój okazał się mały, z widokiem na autostradę. Hałas i zapachy z ulicy zmuszały do zamykania okna pomimo wysokiej temperatury. Jeszcze jedną niedogodnością jaka mnie spotkała była awaria prysznica, woda spływała w tempie uniemożliwiającym komfortową kąpiel. Warunki panujące w hotelu uznałabym za zadowalające, gdyby nie zupełnie inne informacje udzielane przy kupnie oferty.