Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Jubiler.pl
Treść opinii: Na jednym z nadmorskich straganów kupiłam piękne szklane kolczyki. Niestety nie mogę ich nosić ze względu na uczulenie na metale sztuczne. Postanowiłam wiec wymienić bigle w kolczykach na srebrne. Kupując bigle przez internet z pewnością przepłaciłabym samym kosztem wysyłki. Postanowiłam poszukać bigli w salonie jubilerskim. Kiedy weszłam do salonu, pracownica czyściła srebrne patery. Od razu po moim wejściu pracownica przywitała się ze mną i porzuciła swoje dotychczasowe zajęcie. Zapytała w czym może mi pomóc. Kiedy powiedziałam, że poszukuję srebrnych bigli, sprzedawczyni odpowiedziała mi, że w tej chwili w salonie ich nie ma, jednak są już zamówione. Pracownica powiedziała, żebym odwiedziła salon w przyszłym tygodniu, bo wówczas bigle powinny być już w sprzedaży. Sprzedawczyni była bardzo uprzejma i życzliwa. To, że wycierała patery świadczy o tym, że dba o porządek sklepu i czystość sprzedawanych tam przedmiotów.