Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Aldik

Treść opinii: Przechodząc obok supermarketu Aldik zauważyłam, wielki bilbord reklamujący boczek wędzony za jedyne 13,99 zł za kilogram. Postanowiłam wstąpić do sklepu i zakupić owy boczek. Na sali sprzedaży przebywało niewielu klientów. Przechodząc obok stanowiska owocowo-warzywnego postanowiłam kupić kilka pomidorów. Jest to stanowisko obsługiwane przez pracownika, którego wówczas nie było przy stanowisku. Poczekałam około 3 minut i w dalszym ciągu nikt się nie pojawił. Zrezygnowałam więc z zakupu pomidorów i udałam się na stoisko mięsne. Przyznam, że tam również spotkałam się z nienależytą postawą pracownic. Stoisko obsługiwały dwie sprzedawczynie i żadna z nich nie przejawiała chęci i entuzjazmu do obsługi klienta. Jedna z pracownic podeszła do mnie z wielką łaską i całą swoją mową ciała przekazywała mi, że jestem intruzem. Kiedy poprosiłam o pokrojenie boczku w plasterki, świat dla sprzedawczyni się załamał. Odpowiedziała na moją prośbę jedynie sapnięciem przy ladzie. Mi o tego, boczek został pokrojony. Na szczęście kasjerka była wzorową pracownicą. Obsłużyła mnie bardzo szybko i była przy tym życzliwa. Uratowała wiec wizerunek pracowników Aldika.