Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: BP

Treść opinii: Postanowiłam odczekać z oceną stacji BP w Katowicach przy ulicy Kościuszki z jednego powodu: mianowicie, po zatankowaniu coś zaczęło się dziać z samochodem - podczas ruszania się "krztusił" a przy odpalaniu zaskakiwał dopiero za 2-3 razem. Śmiałam więc przypuszczać, że paliwo jest "chrzczone". Aby jednak nie być gołosłowną postanowiłam odczekać do kolejnego tankowania (oczywiście na innej stacji) - i teraz wszystko jest w porządku, z autem nic się nie dzieje... Pozostawię to bez komentarza. Niestety mieszkam stosunkowo niedaleko tej stacji, na dodatek posiadam kartę Payback, która honoruje zakupy na stacjach BP. Mimo tego, stwierdzam, że raczej do stacji BP przy ul. Kościuszki już się nie pojawię. Illekroć tam jestem, zawsze czas oczekiwania jest bardzo długi, a raz zdarzyło mi się faktycznie ze zniecierpliwienia odjechać bez tankowania. Tym razem podjechałam pod dystrybutor z gazem, zadzwoniłam po obsługę i czekam... minuta, dwie, trzy. W sklepie raptem 2 klientów (osoby z obsługi trzy). W końcu weszłam do środka i poprosiłam czy ktoś mógłby podejść, aby zatankować gaz. Po kolejnych dwóch minutach wyszła Pani, która na dodatek wyglądała na bardzo niezadowoloną. Po wejściu do środka kolejna niespodzianka. Został już tylko 1 klient, ja weszłam jako druga, więc pustka w sklepie a ja czekam kolejnych kilka minut, bo Pani przy kasie postanowiła sobie uporządkować miejsce pracy. Reasumując: poziom obsługi oraz organizacji pracy - bardzo marny. Jeśli chodzi o wygląd placówki to tutaj nie mam zastrzeżeń - jest zawsze czysto zarówno jeśli chodzi o plac stacji, jak i w środku w sklepie. Oferta oczywiście jest zmienna, więc trudno ją ocenić. Dzisiejszego dnia może mieć BP korzystne ceny, a innego dnia np. Statoil.