Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: LOTOS
Treść opinii: Cel wizyty: tankowanie Pb 95. Na zewnątrz czysto, przy dyspozytorach informacje o promocjach i programach lojalnościowych. Na terenie stacji dość duży ruch, zajęte dystrybutory, samochody przy odkurzaczu i aparacie do pomiaru ciśnienia powietrza w oponach. Informacje o cenie paliwa wyraźne i widoczne, naklejki promujące program lojalnościowy na każdym dyspozytorze, czytelne i zrozumiałe. Zapłacić można było w 1 z kas.Ubiór pracownika schludny, czysty, zgodny z wymogami firmy LOTOS. Identyfikator wpięty w koszulę, czytelny. Transakcja przeprowadzona sprawnie, z zaangażowaniem. Na ladzie sprzedawcy czysto, wszystkie produkty wokół lady opisane, z cenami. Informacje o programie lojalnościowym wyraźne, dobrze ustawione, widoczne. Przywitana zostałam 'dzień dobry', pożegnana zwyczajowym 'do widzenia'.