Opinia użytkownika: Jakub_511
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Jestem klientem sieci T-mobile (jeszcze niedawno Era) od kliku lat. Własnie na początku sierpnia udałem się do salonu tej sieci komórkowej w celu przedłużenia umowy. Nie miałem żadnegaryfęo pomysu na nowy telefon i taryfę. Jednak wychodząc ze sklepu miałem usmiech na twarzy. Spowodowany on został zaskakującą obsługą klienta. Młodzi ludzie siedzący za stanowiskami, mając naprawdę obszerną wiedzę, nie tylko na temat taryf, lecz rówiez telefonów, pomagali nie tylko mnie, ale jeszcze paru klientom, którzy równiez opuszczali lokal w podobnej euforii jak ja. Jedyno co należałoby zmienić, to zwiększyć lczbę stanowisk i pracowników, gdyż czas oczekiwania na swoją kolej obsługi może być testem cierpliwości, która akurat w tym przypadku popłaca.