Opinia użytkownika: Marlon
Dotycząca firmy: ZDiTM
Treść opinii: Idąc na autobus zauważyłem kasę biletową przy ulicy Witkiewicza i zaszedłem tam, aby kupić bilet. Przede mną znajdowały się 3 osoby, jednak czas ich obsługi wydawał mi się na tyle długi, jakby dotyczył co najmniej 9 osób. Ekspedientka pracowała bardzo wolno i wcale nie przejmowała się faktem, że kolejka zaczęła się powiększać. Kiedy w końcu nadeszła moja kolej, pani nie raczyła mnie w jakikolwiek sposób powitać. W trakcie podawania biletu rozejrzałem się po stanowisku obsługi i stwierdziłem, że panuje tam spory nieporządek. Szybka w okienku była dość brudna i wyglądała na niemytą od bardzo długiego czasu. Wnętrze pomieszczenia również nie wyglądało prawidłowo. Po dokonaniu transakcji nie usłyszałem od sprzedawczyni ani słowa.