Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Energa
Treść opinii: Obserwacja na podstawie kilkukrotnej wizyty w ciągu 4 gdodzin w dniu 10-08-2011r. Dostępność: Mały odpłatny parking, wszystkie miejsca zajęte. W środku pomimo obsługi 4 dysponentów kolejki jak za czasów PRL-u. Godziny otwarcia: 9.00-17.00, mogliby jednak wyznaczyć dzień lub dwa na obsługę ludzi zatrudnionych w przedziale 10.00-18.00. Propozycja: poniedziałki-środy od 9.00-17.00, w czwartki od 10.00-18.00, w piątki od 8.00-16.00. Kompetencje pracowników: Ogólnie prawidłowo przeszkoleni, przestrzegający procedur. Mało sympatyczni i nie zawsze jasno formułujący swoje myśli. Podczas obsługi petenta załatwiają własne sprawy. Porządek i ład na biurkach. Wygląd i estetyka wnętrza: Przyjaźnie i estetycznie urządzone biuro o średnim standardzie. Czysto i schludnie. Słabo klimatyzowane. Stojąc w kolejce po 30 minutach wydobywają się os zmęczonych petentów średnio akceptowalne zapachy. Ogólna decyzja neutralna.