Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: RTV EURO AGD

Treść opinii: O ile asortyment sklepu i wygląd nie budzą moich zastrzeżeń, o tyle zachowanie pracowników sklepu jak najbardziej tak. Najbardziej kompetentne osoby na sklepie to dwóch panów, którzy bez żadnego grymasu i marudzenia doradzą każdemu klientowi, nie ważne czy kupuje czy tylko ogląda. Natomiast panie w tym sklepie to powinny zostać w domu, żeby nie denerwować ludzi brakiem kompetencji i zainteresowania klientem. Szczególnie Pani, która obsługuje system ratalny, na tak gburowatą osobę dawno nie trafiłem. Rozumiem, że nie każdy musi być piękny, etc. ale każdy powinien zachowywać się na poziomie i na pytanie klienta grzecznie udzielić odpowiedź, a nie mruczeć. I jeszcze upierać się na sprzedaży raty z ubezpieczeniem - błagam to nie jest teraz obowiązek, przecież taka sieciówka jak Euro ma podpisane umowy z kilkoma "pseudo" bankami ratalnymi. Jak nie oferta jednego to drugiego będzie odpowiadać klientowi. Pani jednak zachęcona pewnie jakąś prowizją z udzielenia takiego a nie innego kredytu ratalnego upierała się przy tym. Po takiej obsłudze od stycznie robię zakupy tylko w Euro w pobliskim Porcie. Jeśli zależy wam na obsłudze na poziomie i zainteresowaniu klientem polecam Port. Tam pracownicy sami przychodzą i pomagają, tutaj zawsze musiałem szukać osoby która mi doradzi.