Opinia użytkownika: Zbigniew_164
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: Na trzy stanowiska do obsługi klienta czynne były tylko dwa. Pracownicy bardzo wolno obsługiwali klientów, będąc trzecim w kolejce oczekujących spędziłem tam ponad 1,5 godziny. Przez dłuższy czas obsługiwała tylko jedna pani, mimo iż przy drugim biurku siedziały dwie (jedna z nich szkoliła się), które gawędziły i co chwila opuszczały i wracały na miejsce pracy. Po długim oczekiwaniu zostałem zaproszony przez wspomniane dwie panie. Przedstawiłem problem z jakim przyszedłem (chodziło o przedłużenie umowy) i poprosiłem o przedstawienie mi nowej oferty. Pani (szkoląca) "wyrecytowała" szczegóły jednej - miałem wrażenie, że wyuczonej - oferty, gdy poprosiłem o przedstawienie jakiejś innej pani bezradnie rozłożyła ręce. Przez cały ten czas osoba, która szkoliła się nie odzywała się (choc sądząc po sprawności z jaką wypełniała niezbędne dane w komputerze nie był to jej pierwszy dzień szkoleniowy). Ogólnie panie były sympatyczne, choc niezbyt zainteresowane klientem. Wprowadziły mnie również w błąd w kwestii zniżki za wybranie e-faktury - najpierw zapewniały iż uzyskam rabat za wybranie tej formy korespondencji, po podpisaniu zaś umowy stwierdziły iż w tej akurat promocja nie obowiązuje. Mimo iż w kolejce oczekujących znajdowały się dwie osoby z bardzo małymi dziecmi pani ze stanowiska obok po zakończeniu obsługi swojego klienta bez słowa wstała i opuściła salę - jak się potem okazało wyszła na przerwę. Samo pomieszczenie sprawiało wrażenie czystego i estetycznego. W centralnym miejscu umieszczony był telewizor z włączonym kanałem muzycznym. Ulotki reklamowe wyeksponowane były równo, w dobrze widocznych miejscach. największym minusem był bardzo długi czas oczekiwania oraz słabe zainteresowanie klientem.