Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Gruby Benek
Treść opinii: Zdarza się, że zamawiam przez Internet pizzę. Tak się stało i wczoraj - zamówiłam pizzę, na którą dotychczas nie musiałam czekać długo. Pizzeria zawsze określa dokładny czas dowozu pizzy i nigdy nie zdarzyło się, by czas się wydłużył. Wręcz przeciwnie - osoba dowożąca pizzę zawsze była przed czasem. Jednak wczoraj tak się nie stało. Pizza była przywieziona z 23-minutowym spóźnieniem! Pan dowożący próbował się usprawiedliwić zamkniętym przejazdem kolejowym, jednak, co dziwne, pomiędzy pizzerią, a moim domem takiego przejazdu nie ma! Postanowiłam, zatem, zadzwonić do restauracji. Chciałam przedstawić szefowi sytuację i zapytać o ewentualne ucięcie kosztów za dowóz. Niestety, szefa nie zastałam, a pani, która jest kasjerką zaczęła krzyczeć w słuchawkę telefonu, nie zwracając uwagi na słowa, jakie przy tym dobiera. Po 10-minutowym monologu pani z drugiej strony słuchawki, gdy udało już mi się dojść do głosu, poprosiłam, by pizzeria podawała dłuższy czas oczekiwania, jeśli zdają sobie sprawę z ilości wcześniej wykonanych zamówień. Cóż, zniżki nie otrzymałam. Za to miałam przypaloną i zimną już pizzę… Bardzo się zawiodłam..