Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BNP Paribas
Treść opinii: Często bywam w wadowickim oddziale banku BGŻ, ponieważ posiadam tam swój rachunek. Tym razem interesowała aktywacja internetowej usługi e - BGŻ, pozwalającej na zarządzanie swoimi finansami w systemie online. Najpierw zostałam obsłużona przy kasie. Zawsze, ilekroć tam jestem, obsługa przy kasie przebiega bardzo szybko i sprawnie. Następnie postanowiłam rozwiać moje wątpliwości dotyczące usługi online. Pracowniczka banku wyjaśniła mi bardzo szczegółowo i wyczerpująco, czym różni się tzw. token (klienci BGŻ wiedzą, o czym mowa) od tzw. listy haseł. Dzięki temu mogłam lepiej wybrać możliwość wykonywania przelewów przez Internet. Ponadto uzyskałam dokładne informacje na temat tego, kiedy i w jaki sposób będę mogła aktywować swoją usługę. Po kilku tygodniach, kiedy to lista haseł dotarła do mnie pocztą, mogłam się cieszyć możliwością śledzenia i wykonywania operacji finansowych drogą elektroniczną. W Banku Gospodarki Żywnościowej posiadam konto już od roku. Jestem zadowolona z niskiej prowizji oraz z wielu możliwości, jakie daje mi BGŻ.