Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Otwarcie sklepu Tesco w Legnicy wróżyło wprowadzenie na ten obszar nowego "standardu" sprzedaży: połączenia niskich cen i brytyjskiego systemu podejścia do klienta. Jednakże bardzo szybko sklep utracił i jedno i drugie-NIESTETY!. Po pierwsze: kasy, a właściwie brak czynnych kas. Zazwyczaj czynna jest jedna kasa plus kasy samoobsługowe (z czego jedna lub dwie są zazwyczaj zepsute). Tym samym w godzinach szczyty panują w Tesco istne kolejki niczym z PRLu. Po drugie pomysł sprzedaży papierosów na stoisku alkoholowym (na którym już alkoholu nie sprzedaje się) - zazwyczaj przy tej kasie nie ma kasjera i chęć zakupu papierosów (wiem sa szkodliwe :)) zajmuje około 10-15 minut: trzeba poczekać aż łaskawie ktoś zauważy że czekasz przy kasie i niestety nie masz zamiaru zrezygnować. Po drugie ceny: cały czas zastanawiam się dlaczego Tesco tak chwali się, że ich ceny są takie same jak w Biedronce lub Lidlu (chodzi o małe plakietki przyczepiane przy towarach wskazujące ceny w tych sklepach). Sklep marki Tesco powinien raczej chwalić się niższymi cenami, a tych niestety co raz częściej brak-same zaś promocje "gazetowe" są co raz częściej mało ciekawe. Po za tym wszystkim zauważalny jest tez problem cen przy towarach: albo ich brak, albo niewłaściwe-a Pracownicy BOK starają się usilnie wytłumaczyć, że mogą jedynie zrobić zwrot towaru (a co z prawami konsumenta do zakupu po wskazanej cenie?). I największe przewinienie jakiego może dopuścić się sklep (w sumie dwa): 1. smród-czasami nie do wytrzymania 2. porozstawiane po hali sprzedaży palety pełne towaru, które niejednokrotnie uniemożliwiają robienie zakupów.